Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Total tourism product
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού: η περίπτωση του Νομού Αιτωλοακαρνανίας
MSc
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μπαμπούρη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα την σημαντικότερη δύναμη της οικονομίας της, αφού το 2018 συνέβαλε 30,9% (57,1 δισ. ευρώ) στη δημιουργία του ΑΕΠ.
Όμως η δυναμική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον κλάδο του τουρισμού δεν συμβαδίζει με το σύνολο της χώρας καθώς από τα συνολικά της έσοδα μόνο το 1% προέρχεται από τον τουρισμό. Από αυτό το στοιχείο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι κανείς από τους τ...