Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Milos
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Applying the concept of brand personality to tourist destinations: the case of Milos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Τζούμπα, Αναστασια
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον η διαμόρφωση και το κτισίματος της επωνυμίας (branding) είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, ιδιαίτερα στους τουριστικούς προορισμούς. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σκόπιμο αρχικά να προσδιοριστεί η εικόνα που έχουν οι δυνητικοί τουρίστες για τον συγκεκριμένο προορισμό, η προσωπικότητα αυτού αλλά και η αντιληπτή αξία που λαμβάνει ο τουρίστας μέσω της τουριστικής εμπειρίας...
Ο ρόλος και η σημασία της ορθής τοπικής διακυβέρνησης στον τουρισμό. Η περίπτωση της νήσου Μήλου
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role and the meaning of effective Local Governance in tourism. The case of Milos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
ΜΑΛΛΗΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας έχοντας τη δυνατότητα να συμβάλει θετικά τόσο στην οικονομική ανάπτυξη μίας χώρας όσο και την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων της. Επειδή όμως έχουν παρατηρηθεί και αρνητικές συνέπειες, από την ανάπτυξη αυτή, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Στόχος είναι, μέσω...