Κριτήρια αναζήτησης: Marketing Plan
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Marketing Plan Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing Plan & Branding of Greek Wine Perform a strategy of the development of Peloponnese as a travel wine destination [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Tzamourani, Maria Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο οινικός τουρισμός, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού, έχει αποκτήσει μια ιδιαίτερη δυναμική τις τελευταίες δεκαετίες και αποδεικνύεται ολοένα και περισσότερο ως μια ταξιδιωτική τάση παγκοσμίως. Η δίψα τον επισκεπτών για νέες εμπειρίες έχει φέρει στο επίκεντρο την αναζήτηση νέων δραστηριοτήτων στον τομέα του τουρισμού. Ο οινικός τουρισμός αποτελεί μέρος των δραστηριοτήτων αυτών μέσα από τον οποί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TOURISM MARKETING PLAN FOR PREFECTURE OF IMATHIA THE CONTRIBUTION OF SPECIAL FORMS OF TOURISM [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Μπουλά, Ανατολή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Ημαθία στο πέρασμα των ετών δεν έχει λάβει τη θέση που της αξίζει στον χάρτη με τους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Αν και διαθέτει αρχαιολογικά μνημεία παγκόσμιου ενδιαφέροντος και μεγάλης ιστορικής αξίας, πόλεις με ιστορία, πολιτισμό, μοναδικές φυσικές ομορφιές, τοπική γαστρονομία και οίνο, ευδιάθετους και φιλικούς κατοίκους και άριστο κλίμα, δεν έχει καταφέρει να βρίσκεται σε καλή θέση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tempi: The Valley of the Gods - Destination Marketing for Municipality of Tempi [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Πανάγος, Δημήτρης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο βασικός σκοπός της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η μελέτη του Δήμου Τεμπών αναφορικά με τον τρόπο με τον οποίο η κοιλάδα των Τεμπών και όλος ο δήμος γενικότερα θα καθιερωθούν σαν τουριστικός προορισμός, δηλαδή θα αποκτήσουν Τουριστική Ταυτότητα (Destination Branding). Στην εργασία παρουσιάζονται τα βασικά μεγέθη του τουρισμού και η υπάρχουσα κατάσταση στην περιοχή καθώς και οι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The insertion of the dairy company DELTA FOODS S.A. to the market of dairy products enriched with protein [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Μανδηλαράς, Χρήστος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays consumers are becoming more and more demanding on issues concerning quality, diet and health. During the recent years the alimentary habits of modern people in the developed world demand products enriched with protein. These products are the ones that have been modified in such a way so that their concentration in certain ingredients is increased, benefiting the health of the consumers. T...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Revitalizing performance through a coherent marketing plan: the case of "S.W.A.G. Autoteile GmbH" [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΑΥΡΙΔΗΣ, ΣΑΒΒΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Η εργασία επικεντρώνεται στο σχεδιασμό του Marketing Plan της εταιρείας S.W.A.G. Για τον σκοπό της Διπλωματικής μου Εργασίας, δημιουργώ ένα σενάριο στο οποίο η Γερμανική εταιρεία S.W.A.G. χρειάζεται ένα Σχέδιο Marketing για να μην χάσει μερίδιο αγοράς στην Ελληνική αγορά, λόγω της οικονομικής κρίσης που υπάρχει και είχε σαν αποτέλεσμα την πτώση των πωλήσεών της. Αρχικά αναλύεται ο ρόλος του Marke...
Ημερομηνία: 8-2004 [2004] Συγγραφέας: Παναγιώτης Ρούσσης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία έχει σκοπό στην αρχή, να κάνει µια γενική θεωρητική προσέγγιση των σχεδίων µάρκετινγκ και στην συνέχεια, να καταγράψει εξειδικευµένα πλέον το σχέδιο µάρκετινγκ της ξενοδοχειακής επιχείρησης Isthmia Prime που ανήκει στην Ι. Π. ΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. και βρίσκεται στον Ισθµό της Κορίνθου. Στη συνέχεια, µέσα από την µελέτη περίπτωσης του Isthmia Prime, θα γίνει προσπάθεια παρουσίασης ό...