Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
MARKETING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact that Covid-19 had on the marketing strategy of the cruise lines. Case study: Celestyal Cruises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
VOLONAKI, THEODORA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τον τελευταίο χρόνο οι εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά ήταν ιδιαίτερα καταιγιστικές τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Η πανδημία του Covid-19 άλλαξε τις ζωές πολλών ανθρώπων ριζικά, πολλοί άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους, εταιρείες έκλεισαν ή ανέστειλαν τη λειτουργία τους καθώς δεν υπήρχε αγοραστικό ενδιαφέρον από πελάτες.
Σε αυτό το πλαίσιο δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση ο του...
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
ΤΡΙΓΩΝΗ, ΣΤΕΦΑΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η στρατηγική επικοινωνίας των πολιτιστικών οργανισμών, έννοια στην οποία έχουν κατά καιρούς αποδοθεί ποικίλοι ορισμοί, κατέχει κεντροβαρή ρόλο τόσο στην λειτουργία όσο και στην διασφάλιση της βιωσιμότητας των οργανισμών αυτών, οι οποίοι αποτελούν το μέσο της αξιοποίησης των πνευματικών και καλλιτεχνικών δημιουργημάτων με στόχο την επίτευξη της παραγωγής πολιτιστικού προϊόντος. Η στρατηγική επικοιν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing Research: the Identification of Customer Valued Factors in the Industry of Food Delivery and their Projection to the Drink & Beverage Segment. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
FIORAVANTES, PAVLOS
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This dissertation will explore the service of home delivery of Food & Drinks as one of the most profitable and growing industries in Greece and world wide. The contrast between the food and the drink segments will be pointed out, as the former has managed to uplift store geographical boundaries and service more customers in contradiction to the latter which seems to be loosing profits. The Drink i...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη στρατηγική μάρκετινγκ και τις επιδράσεις της στις επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αττικής, στα πλαίσια του αστικού τουρισμού.
Ο τουρισμός αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δραστηριότητες του ανθρώπου κατά τον ελεύθερο χρόνο του. Η συνεισφορά του στα διεθνή οικονομικά και κοινωνικά δρώμενα κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική καθώς μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ELECTRONIC COMMERCE AND STRATEGIES OF ELECTRONIC ADVERTISING [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
ΤΣΟΤΣΑΣ, ΗΛΙΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, it has been observed a rapid development in online shopping and e-commerce since the Internet became an integral part of our lives. More and more companies use the Internet daily through the social media to communicate with potential and existing clients in order to advertise their products, brand name, services etc (Gangeshwer, 2005).
As a means of communication, the Internet influence...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
How private secondary education tutorial schools in the city of Acharnes use the web and social media to promote their services. Comparative evaluation of the current situation. Development of a marketing program regarding the above purpose [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
ΠΛΕΣΣΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this work is to contribute, firstly to the improvement of the Electronic services provided by private educational institutions (and in particular those provided mainly through their website) to senior high school students and their potential students and secondly to help companies improve their profitability and growth in the city of Acharnes. It should be emphasized from the beginn...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
MARKETING STRATEGIES FOR BANKS DURING FINANCIAL CRISIS PERIOD [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2018 [2018-05-12]
ΤΑΣΟΛΑΜΠΡΟΣ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η εργασία έγινε στα πλαίσια εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας. Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η χρήση του μάρκετινγκ στο τραπεζικό σύστημα την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Κατά την τελευταία πενταετία παρατηρείται μία ραγδαία αύξηση του ανταγωνισμού των τραπεζών στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Η παγκόσμια χρηματοοικονομική κρίση οδήγησε στην αναζήτηση λύσεων στο μάρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Νέα μόδα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Ακολουθώντας τους Vloggers και κατανοώντας την ανταπόκριση των καταναλωτών [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-06-2015 [2015-06-30]
ΝΑΖΙΡΟΓΛΟΥ, ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Popularity is a powerful tool and many individuals have managed to conquer a huge audience via their social media accounts. Stepping on this growing trend, marketers embrace a new product placement philosophy. Vlogging is to the latest trend in Social Media and it is supported by Vloggers (video + Bloggers). This dissertation aims to demonstrate the impact that Vlogging has on viewers' responses. ...