Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Kοινωνικό Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Role of Marketing Activities in Achieving Sustainable Development Goals [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-7-2024
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών τον Σεπτέμβριο του 2015, με σκοπό την εξάλειψη της φτώχειας, τη διατήρηση της κλιματικής ισορροπίας στον πλανήτη και τη διασφάλιση της ευημερίας. Οι 17 αυτοί στόχοι θέσανε στην ατζέντα τους, μέχρι το 2030 να μεταμορφώσουν τον κόσμο. Για την προώθηση των ΣΒΑ είναι αναγκαίο να τεθούν σε εφαρμογή διάφοροι μηχανισμοί του M...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing planning for Social Enterprises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2022 [2022-07-23]
Ξενογιαννάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Mάρκετινγκ είναι η δραστηριότητα, το σύνολο των θεσμών και οι διαδικασίες που σχετίζονται με τη δημιουργία, την επικοινωνία, τη διανομή και την ανταλλαγή αγαθών, υπηρεσιών, ιδεών, που έχουν αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες και την κοινωνία γενικότερα. Ο βασικός στόχος του μάρκετινγκ είναι οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Στην περίπτωση των κοινωνικών επιχειρήσεων η εφαρμογή των ιδεών και τεχνι...