Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Kίνητρο, δημοτικό σχολείο, μαθητής, ψηφιακή τεχνολογία, αυτοαξιολόγηση, αλληλεπίδραση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Le numérique dans l’enseignement/apprentissage du FLE : Les applications Kahoot et Socrative comme source de motivation en classe du FLE à l’école primaire grecque » [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
ΠΑΡΑΣΚΕΥΙΩΤΟΥ, ΝΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να ελέγξει αν οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες και ειδικότερα αν τα εργαλεία Kahoot και Socrative μπορούν να αυξήσουν τo κίνητρo/παρακίνηση των μαθητών στο ελληνικό δημοτικό σχολείο.
Πολλές έρευνες στο παρελθόν έχουν επικεντρωθεί σε αυτόν τον τομέα. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί γαλλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο, βασιστήκαμε κυρίως σε θεωρίες παρώθησης/κινήτρου ώσ...