Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Inbound Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing and comparative analysis between inbound and outbound tactics of marketing. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Δρεμούσης, Παντελής
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of this dissertation is to present the fundamental principles of marketing and digital marketing. As the Internet has played a revolutionary role in consumer and supplier communication and as a large percentage of Digital Marketing takes place, the most common digital marketing techniques and how they help marketers achieve their goals will be presented. There will be an extensive report o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modelling an Inbound marketing funnel: Which is the model that best describes the behaviour and the impact of the nurturing variables affecting the conversion rate of leads to customers at each stage of the funnel? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Ψαθόπουλος, Πέτρος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Inbound marketing is considered a modern way of acquiring potential customers by creating relevant content to a specific business domain and to potential customers in that domain.
Companies that select Inbound marketing as their marketing and sales promotion tool, set up a scalable marketing engine which works as a “funnel” that converts “unsuspected” viewers into customers by nurturing them and ...