Κριτήρια αναζήτησης: ICOM
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ICOM Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ICOM Greece-International Council of Museums, Hellenic National Committee: Message Analysis of International Museum Day Advertising Posters: 2016-2023, a Semiotic Approach [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-9-2024 Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΤΣΟΥΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται και εξετάζει τις θεωρίες της Σημειωτικής επιστήμης για την ανάλυση μηνύματος των Ferdinand de Saussure και Roland Barthes, μελετά την οπτική επικοινωνία, αναλύει το σχεδιασμό της διαφημιστικής αφίσας και το ρόλο του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων-ICOM για την προβολή του μηνύματος της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων (18 Μαΐου) μέσα από την παρουσίαση των διαφημιστικών αφισώ...
Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μαγκανά, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα Μουσεία σήμερα έχουν διαφοροποιήσει το ρόλο τους από το παραδοσιακό μοντέλο της απλής παρουσίασης εκθεμάτων. Έχουν αποκτήσει τη δύναμη να ψυχαγωγούν, να διδάσκουν και να διαφωτίζουν τον κόσμο. Σε αυτές τις νέες προκλήσεις καλούνται να ανταποκριθούν εξίσου τα Πανεπιστημιακά Μουσεία ακολουθώντας τις απαιτήσεις της κοινωνίας υπό το πρίσμα των ιδιαιτεροτήτων τους. Τα δείγματα και οι συλλογές τους π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of photogrammetry in the 3D modeling of museum exhibits. The role of lighting in the quality of the result. [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2019 [2019-10-01] Συγγραφέας: Τσιόπτσιας, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ) Περίληψη (Abstract): Η φωτογραμμετρία με χρήση φωτογραφικών λήψεων είναι μία σχετικά απλή προσέγγιση στην τρισδιάστατη μοντελοποίηση αντικειμένων και γίνεται ολοένα και πιο προσιτή χάρη στα εργαλεία που πλέον χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία, την επεξεργασία και τη διάχυση των 3D ψηφιακών απεικονίσεων των φυσικών αντικειμένων στο διαδίκτυο. Τα Μουσεία υιοθετούν όλο και περισσότερο τα τρισδιάστατα μοντέλα για την προ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Message analysis of the advertising poster of the International Museum Day of the years 2007-2015 [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΛΙΑΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διατριβή εξετάζει την οπτική επικοινωνία, επικεντρώνοντας στις μορφές επικοινωνίας, τις μεθόδους ανάλυσης μηνύματος, τη σημειωτική θεωρία του Roland Barthes και τον σχεδιασμό της διαφημιστικής αφίσας. Ως παράδειγμα εφαρμογής της οπτικής επικοινωνίας, η συγγράφουσα επιλέγει τη μελέτη των διαφημιστικών αφισών της Δ ιεθνούς Ημέρας Μουσείων των ετών 2007-2015. Η μεθοδολογία που υιοθετεί για ...