Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Electronic Word of Mouth (eWOM)
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Assessing the differences in eWOM by hotel guests of different characteristics via content analysis: The case of boutique hotels in Rhodes island, Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
BOUTSIOUKIS, IOANNIS
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Online hotel guest reviews are nowadays considered the most crucial reference for travelers and hoteliers alike, as they are both influential on hotel customer behavior and independent of marketer’s efforts, hence more trustworthy in the eyes of consumers. Such as, online reviews are shaping a form of electronic Word of Mouth (eWOM).
This study examines how independent travelers, both native a...