Κριτήρια αναζήτησης: Electronic Word of Mouth (eWOM)
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Electronic Word of Mouth (eWOM) Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Assessing the differences in eWOM by hotel guests of different characteristics via content analysis: The case of boutique hotels in Rhodes island, Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: BOUTSIOUKIS, IOANNIS Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Online hotel guest reviews are nowadays considered the most crucial reference for travelers and hoteliers alike, as they are both influential on hotel customer behavior and independent of marketer’s efforts, hence more trustworthy in the eyes of consumers. Such as, online reviews are shaping a form of electronic Word of Mouth (eWOM). This study examines how independent travelers, both native a...