Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
E-reputation Management
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως παράγοντας διαχείρισης της εταιρικής φήμης ξενοδοχειακών μονάδων 5*
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media as a factor of Corporate Reputation Management in 5* hotels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΝΙΑΣΚΟΥ, ΗΛΙΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα Social Μedia έχουν καθιερωθεί ως το πλέον αποδοτικό εργαλείο του Digital Marketing στην τουριστική βιομηχανία, μία βιομηχανία εντάσεως πληροφόρησης, ενώ οι άυλες τουριστικές υπηρεσίες κι η αδυναμία αξιολόγησης τους προ κατανάλωσης, δικαιολογούν τον επηρεασμό των χρηστών από σχόλια και προσωπικές συστάσεις πριν την λήψη των αποφάσεων τους.
Συνεπώς, η ευρεία χρήση τους, τόσο για ενημέρωση...