Κριτήρια αναζήτησης: E-reputation Management
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: E-reputation Management Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Media as a factor of Corporate Reputation Management in 5* hotels [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΝΙΑΣΚΟΥ, ΗΛΙΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα Social Μedia έχουν καθιερωθεί ως το πλέον αποδοτικό εργαλείο του Digital Marketing στην τουριστική βιομηχανία, μία βιομηχανία εντάσεως πληροφόρησης, ενώ οι άυλες τουριστικές υπηρεσίες κι η αδυναμία αξιολόγησης τους προ κατανάλωσης, δικαιολογούν τον επηρεασμό των χρηστών από σχόλια και προσωπικές συστάσεις πριν την λήψη των αποφάσεων τους. Συνεπώς, η ευρεία χρήση τους, τόσο για ενημέρωση...