Κριτήρια αναζήτησης: E-Commerce, Customer Satisfaction, Service Quality, Net Promoter Score, Process Improvement
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: E-Commerce, Customer Satisfaction, Service Quality, Net Promoter Score, Process Improvement Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ο ρόλος της ικανοποίησης των πελατών στην βελτίωση των επιχειρηματικών διαδικασιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-05-2018 [2018-05-20] Συγγραφέας: KYRIOU, DIMITRA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The sufficiency of products and services on the global market has radically changed the relationship between suppliers and customers, and quality of services can be strongly associated with customer satisfaction. Usually, after a few successful transactions, the customer begins to feel safe with the supplier and gradually brings more customers with him. Thus, the competition for businesses, es...