Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
E-Commerce, Customer Satisfaction, Service Quality, Net Promoter Score, Process Improvement
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ο ρόλος της ικανοποίησης των πελατών στην βελτίωση των επιχειρηματικών διαδικασιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-05-2018 [2018-05-20]
KYRIOU, DIMITRA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The sufficiency of products and services on the global market has radically changed the
relationship between suppliers and customers, and quality of services can be strongly
associated with customer satisfaction. Usually, after a few successful transactions, the customer
begins to feel safe with the supplier and gradually brings more customers with him. Thus, the
competition for businesses, es...