Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Eσωτερικό μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism businesses staff management. The effect of internal marketing strategy on employee-management relationship quality in hotels. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΡΙΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΙΣΑΒΕΛΛ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διοίκησης προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων και την ανάπτυξη της στρατηγικής του εσωτερικού μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε το εισαγωγικό σημείωμα με τις βασικές έννοιες γύρω από το υπό μελέτη θέμα. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο αποτέλεσε τη βιβλιογραφική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of in-company training and professional development of human resources as part of internal marketing as applied in tourism companies in Crete: A study for 4- and 5-star hotels located in Crete in the wider context of the COVID-19 pandemic [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2021 [2021-05-15]
Αστυρακάκη, Χαρίκλεια
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι κατάλληλοι ανθρώπινοι πόροι είναι το βασικό συστατικό για την επιτυχία. Δεδομένων των ραγδαίων κοινωνικών και τεχνολογικών αλλαγών της σύγχρονης επιχειρηματικής κοινωνίας και δεδομένης της παγκόσμιας πανδημίας COVID-19, οι ανθρώπινοι πόροι πρέπει να εκπαιδεύονται συνεχώς προκριμένου μέσω της βελτίωσης του επιπέδου ικανοποίησής τους να επιτύχουν ανωτερη ποιότητα παροχής υπηρεσιών και ικανοποίηση...