Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital Culture
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Commounication in the field of culture in the midst of pandemic [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Κορδερά, Μαργέττα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η νέα τάξη πραγμάτων που δημιούργησε η πανδημία στο χώρο του πολιτισμού. Οι φυσικοί περιορισμοί που επέφερε, δημιούργησαν δυσχέρειες στον πολιτιστικό χώρο, προκαλώντας τους πολιτιστικούς παράγοντες να αναπτύξουν νέα ψηφιακά μέσα ή να βελτιώσουν τα ήδη υφιστάμενα, προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στη νέα αυτή πρόκληση. Ως ένα μέσο για την επίτευξη του στόχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Business innovation and the role of digital technology in the viability of cultural organizations in conditions of change. The Case Study of Technopolis of the Municipality of Athens SA.» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Χάδου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρατεταμένη οικονομική κρίση και προσφάτως η πανδημική κρίση covid-19, έχουν δημιουργήσει συνθήκες αβεβαιότητας μέσα στις οποίες οι πολιτισμικές μονάδες παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες πρόβλεψης και προγραμματισμού καλούνται να καταστούν βιώσιμες και να υπερισχύσουν μεταξύ ομοειδών ανταγωνιστικών οργανισμών πολιτιστικού χαρακτήρα και προσανατολισμού.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Crowdsourcing and Communication Strategy in Cultural Heritage: "Red een Portret" platform case study, Amsterdam City Archives [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Πολυμέρου, Βάγια
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο παρόν κείμενο καταγράφονται οι θεωρητικές προσεγγίσεις αναφορικά με την έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής στον πολιτισμικό χώρο. Aναλύεται η θεωρία για τα στάδια ανάπτυξης ενός τέτοιου σχεδιασμού κι εξετάζεται η σπουδαιότητα της επικοινωνιακής πολιτικής για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη πολιτιστικών μονάδων, ειδικά στο ανταγωνιστικό πλαίσιο ψηφιο-επικοινωνιακών εξελίξεων και οικονομικής ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DIGITAL CHALLENGES, THEMATIC MUSEUMES AND THE INTERNET OF THINGS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Μανταλβάνου, Χριστιάνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα παρατηρείται μία έντονη δραστηριότητα στη δημιουργία και ανάπτυξη των θεματικών μουσείων. Ταυτόχρονα, η συνεχής εξέλιξη των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών μέσων δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον για τους πολιτιστικούς οργανισμούς. Ο ψηφιακός πολιτισμός και το Internet of Things (ΙοΤ) είναι όροι που τους ακούμε όλο και πιο συχνά το τελευταίο διάστημα και σίγουρα θα μ...