Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital Communication
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of wine tourism to the economic and cultural development of a place in a period of crisis. The case of Samos island. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Σταματίου, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο οινοτουρισμός αποτελεί μία αναπτυσσόμενη μορφή τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος, η οποία αφενός συμβάλλει στην αναζωογόνηση και προβολή μιας οινοπαραγωγικής περιοχής, αφετέρου συνεισφέρει στη βιώσιμη ανάπτυξη της ευρύτερης κοινωνίας. Οι μακραίωνες αμπελοοινικές παραδόσεις, η πολιτιστική κληρονομιά, οι παραδοσιακοί αμπελώνες, το μοσχάτο κρασί και οι φιλόξενοι κάτοικοι θα μπορούσαν να συμβάλουν στη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Effectiveness of Social Media as a Strategic Tool of Marketing Management and its Impact on a Brand’s Promotion. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Goida, Christina
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of the proposed dissertation is to perform a study about the effectiveness of the use of social media as a strategic tool of marketing management and to illustrate its impact on a brand, especially on a product. Firstly, we will present the social media using prior theoretical and empirical findings. We can notice that, nowadays, the use of social media is the new trend in marketing, as mo...