Κριτήρια αναζήτησης: Destination Marketing
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Destination Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of the Covid-19 pandemic on tourism behavior and its implications for destination marketing [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Τσακέτα, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να καταγράψει τις ταξιδιωτικές προθέσεις και την τουριστική συμπεριφορά εν γένει, όπως έχουν διαμορφωθεί μετά την πανδημία, να καταγραφούν οι παράγοντες και τα ατομικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τις εν λόγω μεταβλητές και να αναδειχθεί ο ρόλος των χαρακτηριστικών αυτών στη διαδικασία λήψης ταξιδιωτικών αποφάσεων μετά την πανδημία COVID-19. Σε αυτό το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Αγγλικά [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΒΟΜΠΙΡΑΚΗ, ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παγκοσμιοποίηση επηρεάζει τις σύγχρονες πόλεις γιατί αυξάνει τον ανταγωνισμό για την προσέλκυση επισκεπτών, επενδυτών και νέων κατοίκων. Παράλληλα, οι ήδη υπάρχοντες κάτοικοι απαιτούν μία καλύτερη ποιότητα ζωής. Η παρούσα εργασία εξετάζει τον σημαντικό ρόλο της δημιουργίας επωνυμίας στον Δήμο Ιλίου με στόχο να δημιουργήσει μία ολιστική προσέγγιση για το θέμα. Εξετάζεται βιβλιογραφικά η έννοια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of local government in the marketing of tourist destinations - Case study: Region of Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-10-2018 [2018-10-06] Συγγραφέας: Πιλατάκης, Εμμανουήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η κρίσιμη επίδραση του τουριστικού τομέα στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών έχει αναγνωριστεί, πλέον, τόσο θεωρητικά, όσο και έμπρακτα, από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), αλλά και τους λοιπούς φορείς άσκησης εθνικών ή υπερεθνικών πολιτικών. Οι Ο.Τ.Α., με τον θεσμικό τους ρόλο να έχει επεκταθεί στους τομείς της διαμόρφωσης, προβολής και προώθησης τουριστικών προορι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tempi: The Valley of the Gods - Destination Marketing for Municipality of Tempi [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Πανάγος, Δημήτρης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο βασικός σκοπός της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η μελέτη του Δήμου Τεμπών αναφορικά με τον τρόπο με τον οποίο η κοιλάδα των Τεμπών και όλος ο δήμος γενικότερα θα καθιερωθούν σαν τουριστικός προορισμός, δηλαδή θα αποκτήσουν Τουριστική Ταυτότητα (Destination Branding). Στην εργασία παρουσιάζονται τα βασικά μεγέθη του τουρισμού και η υπάρχουσα κατάσταση στην περιοχή καθώς και οι...