Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Destination Management Company
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Business-to-Business Marketing In Tourism / Case Study of a Destination Management Company [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της υφιστάμενης κατάστασης όσον αφορά το Β2Β μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο αλλά και πιο συγκεκριμένα στις Destination Management Companies στην Ελλάδα.Η διερεύνηση του θέματος την ερευνητικής εργασίας πραγματοποιείται εφαρμόζοντας τη ποσοτική έρευνα σχετικά με το Β2Β μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο και πιο συγκεκριμένα μιας εταιρία...