Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer surveys
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Έρευνες Ικανοποίησης Πελατών: Ο ρόλος των τεχνολογιών ΙΤ στη βελτίωση των επιχειρησιακών διεργασιών
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer Satisfaction Surveys: The Role of the IT-enabled technology in the improvement of business processes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Anagnostopoulou, Anna-Maria
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Customer Satisfaction can be defined as the customer's evaluation of the performance of a product or a service. It is a very important metric for organizations since it significantly affects customer loyalty and product improvement. As all business processes, customer satisfaction surveys have evolved in the last years mainly due to the evolution of technology and the role of IT systems within a c...