Κριτήρια αναζήτησης: Customer Segmentation
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Customer Segmentation Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Αξιολόγηση και αποτίμηση τεχνικών και στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ στις ΜΜΕ (Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις) [Ελληνική] Ημερομηνία: 10-10-2023 Συγγραφέας: ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays, defining targeted marketing strategies and marketing programs is a critical activity for the sustainability of small and medium enterprises (SMEs).A typical Hellenic SME has endured a challenging economic environment for many years, starting from the debt crisis in 2009, following the COVID-19 pandemic in early 2020 and currently the Russo-Ukrainian War. These consecutive crises shrunk t...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer Segmentation in Greek Banking Industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: Τράντας, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Τα δεδομένα στο Τραπεζικό κλάδο συνεχώς διαφοροποιούνται. Η οικονομική κρίση και πολύ περισσότερο η πανδημία που βιώνουμε έχει πλήξει στο μέγιστο βαθμό την Ελληνική οικονομία και τα Τραπεζικά ιδρύματα. Οι πελάτες διαμορφώνουν νέες συνήθειες λόγω κυρίως της ευρείας χρήσης των ψηφιακών καναλιών. Οι ανάγκες συνεχώς αλλάζουν και η καθημερινότητα μεταβάλλεται. Η προσέλκυση των πελατών στα Τραπεζικά κατ...