Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer Experience & Εμπειρία Πελάτη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εμπειρία των πελατών Ενισχύει την Κερδοφορία της Επιχείρησης: Εξερευνώντας τη δύναμη της Εξατομίκευσης, της Δέσμευσης και της Αφοσίωσης. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
7-9-2024
ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Artificial intelligence (AI) is intelligence demonstrated by machines via mimicking the cognitive functions that humans associate with human ability, such as logical reasoning, and problem-solving. AI has a plethora of applications including electronic commerce, human resources management, marketing, and education. This study aimed on the application on AI in customer experience and to acquire emp...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effects of customer service digital transformation on the Greek exporters' customer experience: A container shipping company case study. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-09-2019 [2019-09-07]
Ξενάκη, Ιουλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of the thesis is to investigate how the digital transformation of a container shipping-customer service will affect the customer experience. The thesis will be focused on the experiences of Greek exporters, who have been divided into the two groups, the freight forwarders, and the direct shippers. Until recently, there were limited sources regarding the digital-worldwide trend in container...