Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Branding Προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Development Programme for Medical Tourism in the Region of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΓΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία παρέχει μια εις βάθος ανάλυση του στρατηγικού σχεδίουμάρκετινγκ για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού στην ΠεριφέρειαΘεσσαλονίκης. Με τη ραγδαία ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού, οι πόλεις και οιτουριστικοί προορισμοί έχουν αναγνωρίσει τις τεράστιες δυνατότητες ώστε νατοποθετηθούν ως κορυφαίοι κόμβοι υγειονομικής περίθαλψης. Η Θεσσαλονίκη,γνωστή για την πλούσια ιστορία της και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Strategy and Cultural Tourism: Cultural Routes as a Mainspring of Sustainable Development & Smart Specialization for the Region of Magnisia and Northern Sporades [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Καρμίρη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης του βασικού διπόλου: πολιτισμός - τουρισμός. Επιχειρεί να επισημάνει πως οι πολιτιστικές διαδρομές, ως βασικό εργαλείο ανάδειξης του πολιτιστικού τουρισμού, συνεισφέρουν στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη των περιοχών. Εστιάζει στην έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής και του πολιτιστικού μάρκετινγκ μέσω των οποίων επιτυγχάνεται μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for the development of Cultural Tourism in the Prefecture of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κυριακόπουλος, Παναγιώτης-Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί παγκοσμίως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία και τον σημαντικότερο παράγοντα για την ευημερία των προορισμών, καθώς ως οικονομική δραστηριότητα είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των προορισμών οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για να ξεχωρίσουν και να γίνουν ελκυστικοί μέσα από τη δημιουργία τη δικής τους διακριτής εικόνας και τ...