Κριτήρια αναζήτησης: Bewertung
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Bewertung Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Die differenzierte Bewertung im DaF-Unterricht mit Erwachsenen [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: ΒΟΥΡΗ, ΜΕΛΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη σημασία της διαφοροποιημένης αξιολόγησης στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένης γλώσσας σε ενήλικες. Αποτελείται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Αρχικά, αναλύονται ορισμένα χαρακτηριστικά των ενηλίκων μαθητών/μαθητριών και ορισμένες τεχνικές για αποτελεσματική διδασκαλία σε αυτήν την ομάδα-στόχο. Δεύτερον, τονίζονται ορισμένοι σημαντικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Das neue Goethe-Zertifikat B2: Beschreibung, Evaluation gemäß dem Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmen und Vergleich mit der alten Prüfungsform [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2020 [2020-05-16] Συγγραφέας: Βισβίκη, Δήμητρα Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το νέο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας Goethe-Zertifikat B2, το οποίο επανασχεδιάστηκε και απο τον Σεπτέμβριο του 2019 διεξάγεται πλέον σε ενότητες. Η συγκεκριμένη εξέταση αποτελείται από τέσσερις ξεχωριστές ενότητες: α) κατανόηση γραπτού λόγου β) κατανόηση προφορικού λόγου γ) παραγωγή γραπτού λόγου δ) παραγωγή προφορικού λόγου. Στόχος της συγκεκριμένης δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Die Bewertung schriftlicher fremdsprachlicher Leistungen griechischer Schüler im Schulfach "Deutsch" in der Sekundärstufe. Eine Evaluation und Beurteilung der schriftlichen Prüfung im Gymnasium. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Χρυσαφοπούλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Θέμα της προκείμενης διπλωματικής εργασίας είναι η αξιολόγηση γραπτής επίδοσης των μαθητών στα επί μέρους τμήματα «Γραπτή κατανόηση και γλωσσική επίγνωση» και «Γραπτή Έκφραση» της γραπτής δοκιμασίας Τετραμήνου στηn A ́ Τάξη του Γυμνασίου στη γερμανική γλώσσα. Θα ασχοληθούμε με τις γραπτές δοκιμασίες, ο οποίες χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση και βαθμολογία των μαθητών στο Γυμνάσιο. Επειδή όλα δ...