Κριτήρια αναζήτησης: BRANDING STRATEGY
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: BRANDING STRATEGY Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: KOULOUBI, ERASMIA-AIKATERINI Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): A brand is a name, term, sign, symbol, or design, or a combination of these, that identifies the maker or seller of a product or service, assist the product’s market presence and enhance differentiation, helping it to stand out as suitable choice for the consumer. However, branding has powerful practical marketing implications, being a lot more than a brand name or the look of a brand. It is one o...