Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
BRANDING STRATEGY
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
KOULOUBI, ERASMIA-AIKATERINI
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): A brand is a name, term, sign, symbol, or design, or a combination of these, that identifies the maker or seller of a product or service, assist the product’s market presence and enhance differentiation, helping it to stand out as suitable choice for the consumer. However, branding has powerful practical marketing implications, being a lot more than a brand name or the look of a brand. It is one o...