Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
BRAND
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ψηφιακη εμπειρια μαρκας της Nike [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Melachroinos, Evangelos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In this dissertation, we aim to revisit the brand experience construct
presented by academia, for the Nike brand case study, which best
describes the mechanisms which influence online community
participation behavior and satisfaction and their interdependence,
according to the marketing literature. Thus, the two research hypotheses
relate to how brand experience, as a key construct, is a pred...