Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
BOOKING SYSTEMS
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-BOOKING SYSTEMS AND THE IMPLICATIONS OF E-DISTRIBUTION IN PROMOTIONAL AND PRICING STRATEGIES OF HOTELS IN THESSALONIKI [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΖΑΧΟΥ, ΑΘΗΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάδειξη του βαθμού διείσδυσης των ηλεκτρονικών δικτύων διανομής στην ξενοδοχειακή αγορά της Θεσσαλονίκης και οι επιπτώσεις της στην προωθητική και τιμολογιακή στρατηγική τους. Η ποσοτική ερευνητική μέθοδος που επιλέχθηκε δείχνει ότι ο υψηλός βαθμός διείσδυσης των OTAs δημιουργεί συνθήκες εξάρτησης και λόγω της συνολικά αδύναμης διαπραγματευτικής θέ...