Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Aviation marketing, Aegean Airlines, Crisis Management, Global health crisis of COVID-19 - pandemic
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Aviation Marketing in period of crisis: Case study Aegean Airlines [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Νικολοπούλου, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης του COVID-19, η κατάσταση στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία έχει αλλάξει άρδην. Ο κλάδος των αερομεταφορέων, βρίσκεται στους τρείς πρώτους που επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό, μαζί με αυτούς των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων & καταλυμάτων, καθώς και της εστίασης.
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι μελετώντας την περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean Airli...