Κριτήρια αναζήτησης: Aviation marketing, Aegean Airlines, Crisis Management, Global health crisis of COVID-19 - pandemic
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Aviation marketing, Aegean Airlines, Crisis Management, Global health crisis of COVID-19 - pandemic Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Aviation Marketing in period of crisis: Case study Aegean Airlines [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Νικολοπούλου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης του COVID-19, η κατάσταση στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία έχει αλλάξει άρδην. Ο κλάδος των αερομεταφορέων, βρίσκεται στους τρείς πρώτους που επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό, μαζί με αυτούς των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων & καταλυμάτων, καθώς και της εστίασης. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι μελετώντας την περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean Airli...