Κριτήρια αναζήτησης: ∆ημόσιες σχέσεις, Τουρισμός, Τουριστικό μάρκετινγκ, Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ∆ημόσιες σχέσεις, Τουρισμός, Τουριστικό μάρκετινγκ, Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Operation and impact of public relations in the hotel industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Μπαλτζώη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι δημόσιες σχέσεις σήμερα λειτουργούν συμπληρωματικά με την διαφήμιση προκειμένου να δημιουργήσουν μία αξιόπιστη εικόνα απέναντι στον καταναλωτή τον οποίο καλούνται να πείσουν για το προϊόν το οποίο θα επιλέξει στον ξενοδοχειακό κλάδο. Και οι δημόσιες σχέσεις αλλά και η διαφήμιση έχουν μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας ωστόσο οι δημόσιες σχέσεις εστιάζουν στην παρουσίαση του προϊόντος. Ουσιαστικά οι...