Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή καινοτομία
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή καινοτομία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media and tourism: The impact of social media on the promotion of the tourism industry in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Τσιρακάκης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η αποδοχή των διάφορων τύπου εφαρμογών που βασίζονται στο διαδίκτυο, ως μέσο και αναπόσπαστο μέρος των κοινωνικών μέσων, αναπτύσσεται τρομακτικά από τη δεκαετία του '90 μέσω του αυξανόμενου αριθμού χρηστών και δικτυακών πυλών. Από την πλευρά της προσφοράς των αγορών, σήμερα τα κοινωνικά μέσα είναι μια πλατφόρμα όπου οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν τις υπηρεσίες και τα προϊόν...