Κριτήρια αναζήτησης: τραπεζικά προϊόντα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τραπεζικά προϊόντα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Electronic Banking in Greece - Risks and advantages nowadays [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Καραζεπούνη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των υπολογιστών και του διαδικτύου έχει φέρει στο προσκήνιο την εφαρμογή νέων τραπεζικών υπηρεσιών. Την τελευταία δεκαετία η ανάπτυξη και η εξάπλωση της χρήσης της ηλεκτρονικής τραπεζικής συντελείται με ραγδαίους ρυθμούς , προς όφελος τόσο των πελατών όσο και των ίδιων των τραπεζικών οργανισμών. Ωστόσο, η ηλεκτρονική τραπεζική ενέχει και κινδύνους που σχετίζονται...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing Bank Services and Financial Products [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΣΠΑΝΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της διπλωματικής μου εργασίας είναι το μάρκετινγκ τραπεζικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων. Ειδικότερα εξετάζεται το ερώτημα πως μπορούν τα τραπεζικά και χρηματοοικονομικά προϊόντα να γίνουν πιο ανταγωνιστικά. Για να απαντηθεί αυτό το ερώτημα, στην αρχή αναφέρθηκαν οι βασικοί όροι των τραπεζικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων, του τραπεζικού μάρκετινγκ και του μίγματος μάρκετινγ...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ασχολείται με την εξέλιξη της ηλεκτρονικής τραπεζικής παγκοσμίως και εστιάζεται στην ελληνική πραγματικότητα. Γίνεται προσπάθεια να μελετηθούν οι λόγοι που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν ή αποφεύγουν να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω των χρηματοπιστωτικών οργανισμών αλλά ταυτόχρονα και οι προσπάθειες που καταβάλλουν οι οργανισμοί να μπορέσουν να ανταποκριθ...