Κριτήρια αναζήτησης: τουρισμός, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξιολογήσεις, συμπεριφορά τουριστών
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τουρισμός, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξιολογήσεις, συμπεριφορά τουριστών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of online evaluations of tourist services in the consumer behavior of Greek tourists. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΣΥΝΤΖΑΚΗΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η εξέλιξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έδωσε τη δυνατότητα σε καταναλωτές και επιχειρήσεις να έρθουν πολύ κοντά μεταξύ τους. Το διαδίκτυο προσφέρει στους χρήστες του ταχύτητα, άμεση πρόσβαση και διαδραστικότητα. Αυτά τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου χρησιμοποιήθηκαν και εξελίχθησαν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τη σειρά τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν τόσο στους χρήστες όσ...