Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ,
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ, Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Τσίχλη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή:Ο τουριστικός κλάδος αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους τουριστικούς προορισμούς. Η ανάπτυξη του τουρισμού οφείλεται τόσο στην εξέλιξη και αύξηση της προσφοράς, δηλαδή στη δημιουργία νέων προορισμών, στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, όσο και στην παγκόσμια οικονομική κρίση, που συνέβαλε στην αναζήτηση νέων...