Κριτήρια αναζήτησης: πεζοπορία
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πεζοπορία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mountaineering in Greece as part of adventure tourism and sports tourism [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-9-2024 Συγγραφέας: ΔΑΝΑΗ ΓΑΒΡΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση στην ζήτηση δραστηριοτήτων κατά την διάρκεια των διακοπών. Οι δραστηριότητες αυτές συχνά έχουν αθλητικό χαρακτήρα και εμπλουτίζουν τις εμπειρίες των συμμετεχόντων. Για ορισμένους ανθρώπους, οι δραστηριότητες μπορεί να αποτελούν κίνητρο για διακοπές και να χαρακτηρίσουν το είδος τουρισμού που θα επιλέξουν. Οι ορειβατικές δραστηριότητες όπως η πεζοπορία, η ανα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Application of modern computational and artificial intelligence algorithms for travel planning on hiking paths [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Πρέμτου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αναφορά στα γενικά χαρακτηριστικά της πεζοπορίας σχετικά με τον σχεδιασμό, τη χαρτογράφηση, τη σήμανση, το σύστημα αξιολόγησης, κάποιες οδηγίες προφύλαξης πεζοπόρου αλλά και πιθανά ιατρικά προβλήματα. Επίσης, θα γίνει συσχέτιση της έννοιας της πεζοπορίας σε διάφορους τομείς όπως Εκπαίδευση, Μάρκετινγκ, Οικονομία, Περιβάλλον, Πολιτισμός, Τεχνολογία, Τουρισμ...
Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Πήλιουρα, Σταματίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο και την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία σε παγκόσμια κλίμακα. Η μαζικοποίηση του τουριστικού φαινομένου και η ραγδαία ανάπτυξη που εμφάνισε κατά τα προηγούμενα έτη, φθίνει στις μέρες μας με αποτέλεσμα να παρατηρείται μια μετάβασή από τη βιομηχανία του τουρισμού στη βιομηχανία των εμπειριών. Η ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού είν...