Κριτήρια αναζήτησης: νέα πολυμέσα, ανάπτυξη κοινού, Μουσείο των Δελφών, COVID-19
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: νέα πολυμέσα, ανάπτυξη κοινού, Μουσείο των Δελφών, COVID-19 Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Νew multimedia as a corporate identity empowerment tool and audience development during the crisis period. The example of the Museum of Delphi [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-09-2023 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σε περιόδους κρίσης, όπως η πανδημία COVID-19, τα μουσεία αναγκάστηκαν να βρουν νέους τρόπους για να εμπλακούν με το κοινό τους και να ενισχύσουν την εταιρική τους ταυτότητα. Η χρήση πολυμέσων έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό εργαλείο για την επίτευξη αυτών των στόχων. Τα πολυμέσα αναφέρονται στη χρήση διαφορετικών τύπων μέσων, όπως ήχου, βίντεο, και κειμένου, για τη δημιουργία μιας πλούσιας και καθ...