Κριτήρια αναζήτησης: μηνύματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μηνύματα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparative analysis of Greek National Tourism Organization's advertising message strategy before and during the Greek economic recession. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Μαλάμης, Αλέξανδρος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο οικονομικό περιβάλλον ένας εθνικός οργανισμός τουρισμού οφείλει να δημιουργεί κατάλληλα διαφημιστικά μηνύματα για τη επικοινωνία του με την αγορά-στόχο, προκειμένου να επιτύχει τόσο τους επικοινωνιακούς στόχους όσο και τους στόχους πωλήσεων που επιτάσσει η διαμορφωμένη στρατηγική του. Με ορμητήριο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και τα διαφημιστικά τηλεοπτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: At the crossroads of two cultures: the communication strategy of the French Institut of Greece focusing on the French-speaking Film Festival [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Πετροπούλου, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στο σταυροδρόμι συνάντησης του γαλλικού με τον ελληνικό πολιτισμό βρίσκεται το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος. Αν και στη συνείδηση πολλών είναι εγγεγραμμένο ως εκπαιδευτικό ίδρυμα, η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να φωτίσει και να αναδείξει τη λιγότερο γνωστή του πτυχή, αυτή της πολιτιστικής του δραστηριοποίησης. Η θέαση του συγκεκριμένου ιδρύματος υπό το πρίσμα του πολιτιστικού οργανισμού, η κατανόηση τ...