Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μάρκετινγκ προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Event management and tourist destinations "The case of Greece" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΣΤΑΥΡΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ανέκαθεν, ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί έναν βασικό πυλώνα για την οικονομία μιας χώρας, διότι προσφέρει σημαντικά έσοδα σε αυτή. Κάθε χώρα ζητά να είναι ελκυστική για να προσελκύει επισκέπτες και για να επιτευχθεί αυτό, πολλές πόλεις αλλά και χώρες διοργανώνουν εκδηλώσεις και φεστιβάλ.
Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία, γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης των εκδηλώσεων που διοργανώνονται στην...
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Τσίχλη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή:Ο τουριστικός κλάδος αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους τουριστικούς προορισμούς. Η ανάπτυξη του τουρισμού οφείλεται τόσο στην εξέλιξη και αύξηση της προσφοράς, δηλαδή στη δημιουργία νέων προορισμών, στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, όσο και στην παγκόσμια οικονομική κρίση, που συνέβαλε στην αναζήτηση νέων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation on the perceived image of a tourist destination between tourists and tourism operators. The case of Monemvasia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Μπεκυράς, Αλέξιος Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εικόνα προορισμού είναι το σύνολο όλων των συναισθηματικών και αισθητικών χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων εμπειριών, πεποιθήσεων, ιδεών, αντιλήψεων και εντυπώσεων. Εκμεταλλευόμενοι την υπάρχουσα ερευνητική ροή, η παρούσα εργασία επιδιώκει να αυξήσει το θεωρητικό και εμπειρικό σώμα της γνώσης, ενσωματώνοντας τόσο την πλευρά της προσφοράς όσο και την πλευρά της ζήτησης. Σκοπός της είναι να δη...