Κριτήρια αναζήτησης: ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the degree of implementation of e-marketing techniques in the retail sector [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Χαρίσης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): E-commerce is a new way of processing business transactions. The emergence of ebusiness and e-commerce have in turn generated new horizons and new opportunities for the development of an electronic-based market. Today, a large number of companies around the world offer, primarily, their products to consumers through the Internet. The use of new technologies is shaping a relationship of interde...