Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the degree of implementation of e-marketing techniques in the retail sector [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Χαρίσης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): E-commerce is a new way of processing business transactions. The emergence of ebusiness
and e-commerce have in turn generated new horizons and new opportunities for
the development of an electronic-based market. Today, a large number of companies
around the world offer, primarily, their products to consumers through the Internet. The
use of new technologies is shaping a relationship of interde...