Κριτήρια αναζήτησης: επικοινωνιακή στρατηγική και communication strategy
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: επικοινωνιακή στρατηγική και communication strategy Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Cultural Strategy and Possibility of developing a place through Place Marketing. Case Study: Municipality of Karpenisi » [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-09-2021 [2021-09-15] Συγγραφέας: Ζαλοκώστα, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής που ακολουθείται από τους πολιτιστικούς οργανισμούς και την δυνατότητα τουριστικής ανάπτυξης μιας περιοχής μέσω του place marketing που εφαρμόζεται. Μελετώνται μέσα από την ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία οι έννοιες πολιτισμός και τουρισμός στο πλαίσιο ανάπτυξης και προώθησης του πολιτιστικού τουρισμο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Donations to cultural organizations :legal framework and communication strategies of donations : case studie Library of the Hellenic Parliament [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΛΩΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να προβληθεί και ταυτόχρονα να εξεταστεί η έννοια και ο ρόλος της δωρεάς σε συνθήκες οικονομικής κρίσης στη σύγχρονη εποχή της πληροφορίας και της γνώσης. Για την υλοποίηση πολιτιστικών δράσεων απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη χρηματοδότησης. Σε συνθήκες ωστόσο οικονομικής δυστοκίας οι κρατικές επιχορηγήσεις ατονούν και οι πολιτιστικοί οργανισμο...