Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εμπλοκή κοινού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The perceptions of conservatory students and their parents about followed communication policy of the conservatories of Athens regarding their events and actions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-9-2024
ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει μέσα από τιςαντιλήψεις των μαθητών/τριών των ωδείων Αθηνών και των γονιών τους τηνεπικοινωνιακή πολιτική και τους τρόπους επικοινωνίας των εκδηλώσεων/δράσεωνπου οργανώνουν οι εν λόγω οργανισμοί, προκειμένου να διαπιστωθεί η επάρκεια καικαταλληλότητα τους ή όχι.Τα ωδεία και δη το Ωδείο Αθηνών και το Ωδείο Φίλιππος Νάκας που ήταν οι μελέτε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Audience engagement: a crucial ingredient in a modern museum’s Communication Strategy. The case of Rijksmuseum in Amsterdam. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-05-2017 [2017-05-13]
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής είναι να αποδείξει τη βαρύνουσα σημασία της ενεργής συμμετοχής του κοινού ενός μουσείου στην επικοινωνιακή του στρατηγική, κοινού το οποίο είναι πλέον ενεργός και ευαισθητοποιημένος κριτής. Πρόκειται για διαδικασία η οποία μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση πιστότητας του κοινού, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξη μιας αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του μουσείου και του κοινού κ...