Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εικόνα προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DETERMINING PERCEIVED DESTINATION IMAGE IN CRISIS PERIODS: THE CASE OF KOS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΛΙΟΥΔΑΚΗ, ΑΡΓΥΡΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εικόνα προορισμού είναι ένας παράγοντας- κλειδί για την προσέλκυση τουριστών και οικονομικού οφέλους σε προορισμούς. Δεδομένης της σημασίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της σχέσης μεταξύ της εικόνας προορισμού με την τουριστική ικανοποίηση, η μελέτη αποσκοπεί στην αξιολόγηση των γνωστικών, συναισθηματικών και βουλητικών συστατικών της εικόνας όπως την αντιλαμβάνονται οι χρήστες του TripAdv...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μπαμπαλέτσιου, Αθηνά
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι αλλαγές του τουριστικού τομέα, ο συνεχής ανταγωνισμός μεταξύ των ήδη υπαρχόντων προορισμών και των καινούριων, καθώς και οι αλλαγές στις τουριστικές προσδοκίες και συνήθειες, αναγκάζουν τους προορισμούς να βρουν νέους τρόπους προσέλκυσης τουριστών ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής είναι η καταξίωση της Λάρισας σε τουριστικό προορισμό, μέσω των εναλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Place Marketing & Branding as a development and competitive tool of tourism destinations. The case study of the of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Αποστολοπούλου, Γεωργία-Μυρτώ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη συγκεκριμένη διπλωματική γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής των μεθόδων προώθησης της Μεσσηνίας, ως τουριστικού προορισμού. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία θεωρητική προσέγγιση του Marketing και Branding προορισμού και της ανταγωνιστικότητας των προορισμών και επιπρόσθετα παρουσιάζονται πετυχημένα παραδείγματα από την ελληνική και παγκόσμια βιβλιογραφία. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation on the perceived image of a tourist destination between tourists and tourism operators. The case of Monemvasia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Μπεκυράς, Αλέξιος Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εικόνα προορισμού είναι το σύνολο όλων των συναισθηματικών και αισθητικών χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων εμπειριών, πεποιθήσεων, ιδεών, αντιλήψεων και εντυπώσεων. Εκμεταλλευόμενοι την υπάρχουσα ερευνητική ροή, η παρούσα εργασία επιδιώκει να αυξήσει το θεωρητικό και εμπειρικό σώμα της γνώσης, ενσωματώνοντας τόσο την πλευρά της προσφοράς όσο και την πλευρά της ζήτησης. Σκοπός της είναι να δη...