Κριτήρια αναζήτησης: διαφοροποίηση,στρατηγικές ανάγνωσης,νεαροί μαθητές
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαφοροποίηση,στρατηγικές ανάγνωσης,νεαροί μαθητές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching Reading Strategies Through Differentiated Instruction: A Case Study [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Πατεράκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of this research is to unveil if differentiated instruction is effective when it comes to the teaching of reading strategies to young learners who were privately taught. The responses of both learners and the teacher were investigated and identified. Furthermore, the research aimed to reveal any possible difficulties faced during the process of differentiation. Eight students took part...