Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
βιομηχανία της μόδας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The culture-centric development and the contribution of fashion industry to urban revival: The case of the center of Athens. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Αχιανιώτη, Ευανθία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Μια πολύ σημαντική θεματική ενότητα της διοίκησης των πολιτιστικών μονάδων είναι αυτή που αφορά τη συμβολή του πολιτισμού στην κοινωνική αλλά και στην οικονομική ανάπτυξη. Οι σύγχρονές πόλεις όχι μόνο αποτελούν το ιδανικό κλίμακας πεδίο στο οποίο αναπτυξιακά σχέδια και πολιτικές μπορούν να βρουν εφαρμογή, αλλά οι συνθήκες που επικρατούν σε αυτές έχουν επηρεάσει αρνητικά την καθημερινότητα των κατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
GREEK FASHION AND NATION BRANDING, A MODERN COMMUNICATION PRACTICE. THE GOOD PRACTICE OF ITALIAN FASHION AS "MADE IN ITALY". [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΑΝΤΩΝΑΡΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, τόσο τα ανεπτυγμένα όσο και τα υποανάπτυκτα κράτη οφείλουν να βρίσκουν σύγχρονους τρόπους και στρατηγικές για την ανάδειξή τους και την ενίσχυση της εικόνας και φήμης τους. Η στρατηγική του nation branding είναι μια σύγχρονη πρακτική και ένα σημαντικό εργαλείο που διαθέτουν στα χέρια τους τα έθνη ώστε προβληθούν σε διεθνές επίπεδο, να γίνουν ανταγωνιστ...