Κριτήρια αναζήτησης: απελευθερωτική παιδαγωγική
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: απελευθερωτική παιδαγωγική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Paulo Freire' s pedagogical theory and its receiving by adult educators. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Ανδριανού, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση των βασικών αρχών της παιδαγωγικής θεωρίας του Paulo Freire και η διερεύνηση της απήχησης της θεωρίας του στους εκπαιδευτές ενηλίκων σήμερα. Τα βασικά σημεία της θεωρίας του που παρουσιάζονται είναι η έννοια της απελευθερωτικής παιδαγωγικής, η τραπεζική και η προβληματίζουσα εκπαίδευση, ο διάλογος και η συνειδητοποίηση μέσω του κριτικού στοχασμού (κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparison of Freire and Shor Theories: The role of the educator, the critical thinking and the learning utilization of art in Adult Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Καφετζή, Μαρίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να συγκριθούν οι απόψεις του P. Freire και του I. Shor για τον ρόλο του εκπαιδευτή, τη σημασία του κριτικού στοχασμού και τον ρόλο της τέχνης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Μέσα από τη μελέτη βασικών εγχειριδίων των ιδίων γίνεται η παράθεση των θεωριών και των απόψεών τους και η σύγκρισή τους. Αναλύοντας τα κείμενα προκύπτει ότι τόσο ο Freire όσο και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Research of the perceptions of the adult educators, regarding the utilization of critical reflection in their educational practice, to transform the “hegemonic assumptions” and to lead to social change. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μπακαλάκη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με την αξιοποίηση του κριτικού στοχασμού στην εκπαιδευτική τους πράξη προκειμένου να διαπιστωθεί αν, μέσω αυτού, στοχεύουν στον μετασχηματισμό των ηγεμονικών παραδοχών και στην κοινωνική αλλαγή. Γίνεται προσπάθεια να αναδειχθεί το αν και με ποιον τρόπο οι εκπαιδευτές ενηλίκων εφαρμόζουν συνειδη...