Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ψηφιακή Καινοτομία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Innovation and Cultural Marketing of Regional Museums - The Case of the Tegea Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Φιδανάκη, Ευαγγελία-Ουρανία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το πολιτιστικό μάρκετινγκ επικεντρώνεται στη σχέση αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε μια πολιτισμική μονάδα και στο κοινό, με τη βαρύτητα να αποδίδεται στη βασική αρχή της σύγχρονης προσέγγισής του, που θέλει ως πυρήνα κάθε στρατηγικής, την ικανοποίηση, δηλαδή την εκπλήρωση των αναγκών του πελάτη. Ως μέσο επίτευξης των στόχων ανταγωνιστικότητας, το μάρκετινγκ αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όταν αυτό εμπλουτ...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Καρτσάνα, Ευθαλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παγκόσμια οικονομική κρίση και η ραγδαία εξάπλωση της τεχνολογίας μετασχημάτισαν τις σχέσεις κοινωνίας και επιχειρήσεων. Η κοινωνική και ηθική επίδοση αποτελεί σημαντικό κριτήριο για την επιλογή των επιχειρήσεων από τους καταναλωτές. Για το λόγο αυτό, στις περισσότερες επιχειρήσεις, η στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας που ενισχύε...