Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Φύση του Φωτός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Newton – Huygens controversy on the nature of light and its utilization in teaching the wavelike nature of light [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2024
ΠΕΛΛΑ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη, διερευνά το αποτέλεσμα μιας διδακτικής παρέμβασης που επικεντρώνεται στη διαμάχη Newton-Huygens όσον αφορά στην κατανόηση από την πλευρά των μαθητών/τριώνγια τη φύση του φωτός και τον ευρύτερο επιστημονικό γραμματισμό τους. Η παρέμβαση είχε στόχο να αποσαφηνίσει τα ιστορικά και θεωρητικά θεμέλια των κυμάτων και των σωματιδιακών θεωριών του φωτός αξιοποιώντας την ιστορική συζήτηση...
Διδασκαλία της Φύσης των Φυσικών Επιστημών μέσω διδακτικών παρεμβάσεων σε θέματα Σύγχρονης Φυσικής
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching the Nature of Science using Modern Physics Topics [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Φωτιάδου, Σαπφώ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών σχετικά με τα χαρακτηριστικά της Φύσης των Φυσικών Επιστημών (ΦτΦΕ) και στη συνέχεια η διερεύνηση του κατά πόσο μπορούν αυτές να αλλάξουν μετά από ειδικά σχεδιασμένες διδακτικές παρεμβάσεις. Τα χαρακτηριστικά της ΦτΦΕ που μελετώνται είναι: α. η εμπειρική φύση της επιστημονικής γνώσης, β. η διαφορά παρατήρησης – συμπεράσματος...