Κριτήρια αναζήτησης: Τράπεζα, Πελατειακή Σχέση, Προγράμματα Επιβράβευσης, Πιστότητα Πελατών
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τράπεζα, Πελατειακή Σχέση, Προγράμματα Επιβράβευσης, Πιστότητα Πελατών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Impact of Loyalty Programs on Strengthening Customer Relationships in the Banking Industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: ΣΤΡΑΤΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Ο τραπεζικός κλάδος εξελίσσεται ραγδαία εξαιτίας των διαδικασιών παγκοσμιοποίησης αλλά και των ταχέως αναπτυσσόμενων τεχνολογικών καινοτομιών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ έχει μετατοπίσει, πλέον, το επίκεντρο του ενδιαφέροντός του από τη δημιουργία και προώθηση προιόντων και υπηρεσιών στη δημιουργία και ενίσχυση των πελατειακών σχέσεων. Μέσα από την κριτική ανασκόπηση της μέχρι πρότινος βιβλιογραφίας,...