Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστικό Σχέδιο Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Planning - Tourism Business Marketing Plan [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Αρώνης, Ιωάννης`
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι Μικρές, Μικρομεσαίες και Μεσαίες σε μέγεθος Τουριστικές Επιχειρήσεις
(ΜΜΤΕ) αποτελούν τον πυρήνα του κυριότερου κλάδου της οικονομίας της Ελλάδας.
Ως χώρα, γεωγραφικά και περιβαλλοντικά, μπορεί να προσφέρει ένα μεγάλο πλήθος
δραστηριοτήτων σε συνδυασμό με διακοπές σε βουνό και θάλασσα. Αν και αρκετά
επικερδής και έχοντας κερδίσει τον τίτλο της ‘’βαριάς βιομηχανίας’’ της χώρας, ο
τουριστικό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The implementation of the Marketing Plan for the Sustainable Tourism Development of the Municipality of Xanthi through Alternative Tourism. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Χατζογλίδου, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Όσο ο τουρισμός αναπτύσσεται και επηρεάζει με καθοριστικό τρόπο τις τοπικές οικονομίες και κοινωνικές, τόσο η ανάγκη ύπαρξης δράσεων και ενεργειών στρατηγικού σχεδιασμού από τοπικούς φορείς εντείνεται και επιτάσσεται η συμβολή τους για την αναβάθμιση και την ενδυνάμωση της τοπικής τουριστικής αγοράς.
Ο Δήμος Ξάνθης ως φορέας τοπικής αυτοδιοίκησης Α΄ βαθμού μπορεί και έχει στις αρμοδιότητες του, τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing an operational strategic marketing plan for the tourist development of the prefecture of Trikala. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Στεργίου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία θα επιχειρεί να δώσει λύση σε θέματα στρατηγικής διαχείρισης και ανάπτυξης του τουριστικού προορισμού και της εικόνας που διαμορφώνεται στους επισκέπτες της αλλά και πως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο τουριστικής ανάπτυξης από τους φορείς που την εκπροσωπούν. Η μελέτη θα επικεντρώνεται πάνω στα θέματα προβολής και ανάπτυξη της περιοχής του νομού Τρικάλων ...